Повернення

Ніколи не приймайте і не забирайте річ,не переконавшись, що вона відповідає опису, якості та розміру, вказаних на сайті, а також не має прихованих дефектів !!!

Ми настійно рекомендуємо поставити продавцеві всі уточнюючі питання про стан речі і попросити детальні виміри. Це дозволить Вам заощадити час і гроші, а також уникнути неприємних суперечок. Обговоріть заздалегідь умови повернення.

Якщо річ, виставлена ​​на продаж, має будь-які дефекти, то ПРОДАВЕЦЬ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ повідомити про це покупця відразу, не чекаючи уточнюючих питань. Дрібні дірочки, зашиті шви або тканина, катишки, полинялий колір і т.д. також є дефектами.

При наявності прихованих дефектів E-KRAM гарантує повернення грошових коштів за товари, продавцем яких він є, за умови, що покупець не прийняв і не забрав посилку в службі доставки.

Як повернути річ, якщо вона не відповідає опису?

Якщо покупець отримав річ, що не відповідає опису (стан, розмір і т.д.), він зобов'язаний написати продавцеві протягом 2-х днів з моменту отримання товару. При необхідності докласти фото дефектів. Моментом отримання товару вважається дата і час, зазначена в накладній (при отриманні товару) або в системі відстеження відповідної служби доставки.

Важливо! Якщо покупець хоче повернути річ, він не повинен її викидати або що-небудь з нею робити (в тому числі прати, прасувати, ремонтувати і т.д.).

В даному випадку продавець зобов'язаний прийняти повернення з доставкою зручною продавцеві транспортною компанією з поверненням коштів післяплатою, за мінусом вартості повернення. Вартість послуг служби доставки по поверненню речі оплачує Покупець! Він зобов'язаний вислати річ протягом 2-х днів з моменту узгодження адреси повернення.

Важливо! Не оформляйте повернення речі без попереднього узгодження адреси повернення. В іншому випадку, користувач має право не прийняти дане повернення.

Як повернути річ, якщо вона відповідає опису, але не підійшла?

Якщо покупець отримав річ відповідну опису, яка йому не підійшла, він має право просити в продавця зробити повернення.

Якщо не було попередньої домовленості про повернення, продавець має право приймати рішення самостійно.

Якщо попередньо продавець дав згоду на повернення товару, то він зобов'язаний його прийняти. У цьому випадку покупець відправляє товар, попередньо погодивши з продавцем факт повернення, зручною йому (покупцеві) транспортною компанією за свій рахунок з поверненням коштів післяплатою.

Що робити, якщо продавець отримав повернення невідповідного стану?

Якщо продавець отримав повернення речі не в тому стані, в якому вона була відправлена, він зобов'язаний зв'язатися з покупцем протягом доби і надати фото дефектів.В даному випадку продавець повинен відшкодувати покупцеві кошти за вирахуванням тих, що будуть потрібні на усунення дефектів.